❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 23, 2011

Dik Cerdas.


Walaupun sudah membawak diri ke Parit Raja, tapi hidup masih bermalas-malasan. Hadoi. Kerja owh kerja, bila kamu tak hilang. Semakin saya pergi jauh-jauh semakin kuat dan semakin bertambah-tambah rindu kamu pada saya kan. Hurmm.


Busan. Dah tengok Jimy Neutron pun masih busan. Tapi semalam tengok dengan Aus dan Amirah tak busan pun. Siap boleh gelak-gelak dengan begitu excited lagi. Hurm.


Petang yang busan. Nak masak. Hurm. Dah lama tak membuat puding pelangi. Wah. Ideal yang bagus. Okeh. Mahu turun ke bawah untuk ke kedai Osman Kabila itu. Nak borong susu segar lalu boleh la menceriakan hidup kejap. Kejap je la. Lepas tu nak buat apa lagi??? Errrrr. Saya nak YAN BIN KEDAH. Pelisssss.


Owh. Baru teringat, Dik Cergas belum yang baru di beli semalam belum di sentuh. Jadi boleh la menjadi ulat buku malam ini. Lalalalala.














PdanS : Hobi baru : Mengumpul koleksi Dik Cerdas!!!! Ya. Sungguh tak mencerminkan remaja 25 tahun. Sekian.

No comments: