❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 30, 2010

Untuk PUAN Kurap ku sayang.


Puan Kurap!!!! Selamat pengantin baru!!! Anda sudah menikah laaaaaa. Macam sangat tak percaya. Serius weh. Anda dah jadi bini orang!!!


Dan tak lama lagi kan jadi mak orang. Wow. Wow. Sunggung tak bleh imagine bagaimana anda akan jalan sambil perut boyott. Sangat tak boleh. Mungkin akan lebih kurang macam kita men-men sumbat Kiki aku dalam baju ang cam dulu-dulu kan. Mungkin. Lepas tu jangan jalan macam kita belakon-belakon tuh. Macam kengkang sangat laa. Tak comel. Ibu mengandung yang seksi perlu jalan dengan lebih kekucingan (catwalk). Miowwwwww. Bila nak beranak push comel-comel. Takmo gelojoh-gelojoh macam selalu ang praktis ngan aku kat bilik dulu. Nanti baby tak keluar, benda lain plak tejengoi. Kahkahkah. Fine!! Tak lawak!!


Eh, apa nie. Nie bukan ucapan pengantin baru. Nie ucapan semoga mudah besalin. Errrr. Terlebih excited la weh. Okeh. Kembali ke agenda utama.


Puan Kurap yang ku sayangi. Andai kata esok dan lusa, diri ini tak dapat di terbangkan ke Parit Butaq, maafkan lah daku. Sesungguh nya aku nak pergi. Tapi tak dak orang nak teman. Uwaaaa. Tapi tak pa. Aku akan usahakan juga.


Puan Kurap yang di ingati. Setelah bergelar bini orang ini, JANGANLAH ENGKAU MELUPAI ADIK COMEL DI SINI. Forward la sms dari celcom or ringtone percuma or power root or video free or lain-lain SMS yang masuk dengan tak disangka dan menyemak itu ke aku lagi yaa. Mungkin engku ego untuk menaip I MISS U, tapi dengan kedatangan SMS itu, aku tahu dan paham sangat bahwa diri mu sangat merindu aku kan. Kan.


Wahai Puan Kurap yang sumpah macam tak sesuai untuk aku panggil Puan, selepas ini BELAJARLAH DIRI MENJADI PUAN agar saya macam dah tak geli-geli nak panggil anda Puan. BELAJARLAH MEMASAK paling sedap dan jamulah aku yang kurus kering ini supaya jadi lebih mantob. Mungkin boleh di pertimbangkan kalau masakkan anda tuh setanding secret recipe. Mungkin.


Kemudian, TAAT LAH SUAMI MU itu. andai kata dia nak kawen lagi satu dan pilihannya adalah aku, benarkan laah. Sesungguhnya mentaati perintah suami adalah suatu kewajiban.


Dan ahir sekali, SEMOGA KEKAL BAHAGIA HINGGA KE AHIR HAYAT DAN DI PERTEMUKAN DI AKHIRAT SANA.






Ouch.Ouch. Di peluksss dan memeluksss. Ouchhh.





Alahaiii. Mudanya kawen. Baru jajah 4 dah menikah. JAJAH PAT. Serius weh. Macam kanak-kanak jajah 4. Bila nak matured nie PUAN.





Bila pakai rantai besaq lengan, gelang 2, 3 orat, jari penuh cincin maih, delima, belian, baru nampak macam Puan. Kekal kan identiti ini yaa. I LOIKEEEE.










PdanS : Errrrr... Masih tak percayaaa anda sudah kawen. Some one, tolong datang sini, lempang 3,4 kali. Macam masih bermimpi lagi nieeee. Errrrrr.


1 comment:

ayarasmin said...

kulappp
selamat pengantin baru.
semoga berbahagia!!