❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 10, 2010

Pless Pless Pless....

[Tolong nyanyi macam Lagu Aliff Aziz tuh. Pitching jangan lari yer. Kalau lari jugak engkau ligan la sendiri nyah oii. Tak kuase mak nak kejar]



Pless Pless Pless. Saya nak pergi penang.. Tolong bawak saya.. Bukan pergi sorang.. Pless Pless Pless. Saya nak pergi penang.. Tolong bawak saya.. Bukan pergi sorang... Pless Pless Pless.. Saya nak pergi penang.. Tolong bawak saya.. Bukan pergi sorang... Pless Pless Pless.. Saya nak pergi penang.. Tolong bawak saya.. Bukan pergi sorang...



[Ulang sampai koma ya]




INI HAL SERIUS. See, tulis pun guna Capslock dan siap berBlod serta di calet color merah lagi. Memang sangat SERIUS.

Saya nak pergi Penang pada 12.12.2010.



Kenapa?

Owh. Pakwe saya ajak detim.



Ceh, Menipu.

Ya Tuhan ku. INI HAL SERIUS LA. Ada paham. Tak caya tengok nie.


Photobucket


Haa! Lenkali believe me hokeh!




Errr. Sejak bila kau kapel ngan Zahiril weh. Macam kesian sungguh. hahaha.

Shadap la engkau. Aku luku kang. Mereng seminggu.




So? Memang nak pergi la nie.

Nak. Sangat-sangat nak.




Nak pergi dengan sapa?

Tah. Tak tahu. Rakan yang suka ZA jugak ada di Kota Lumpur dan Shah Alam. Kompem derang tak boleh datang punya. Tak kan nak ajak somebody yang bila sebut ZA, terus muka jadi ayam berak taik keras. Errr. Sapa tuh? Pelakon. Tak kenal pun. Okeh. Fine.




Bukan ke hari tuh dah pernah jumpa dengan dia.

Memang laa. Tapi hari tu jumpa dan amek gambar dengan sangat gegar hokeh. Tak clear. Sangat tak nampak sedang berposing dengan Zahiril. Mungkin nampak macam, eh, gambar u dengan adik ke tuh?




Alahaii. Ciannyee. Nak i temanakan.

NAKKK!! Sangat nak. Tapi sape u nie ek? =)









PdanS : Hadoi. Gimana nie buk. Mau ketemuk sama itu kakak ZA. Mauk. Mauk..

2 comments:

ayarasmin said...

alahai...kesiannye dia.
saya demam la.kalau x,boleh gaks teman g tgk za tuh

mOOn said...

alaaaa.. kena anda mesti deman tika2 begina.. uwaa.. nak incik roh.. nak incik roh.. nak Abg Mazlan jugak.. :P