❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 22, 2010

Jom Lempang laju-laju...


Tadi saya ingat nak update resepi makanan lazat di gemari ramai. Bila tengah mempilih gambar, tub-tub, eh, sejak bila aku ada snap gambar makluk-makluk nie. Kompem derang curi-curi ambik men kamera aku nie. Sangat kompem. Dah la bergambar dengan berperangai kurang senonoh. Terus tak jadi nak update cerita masak memasak. Gambar kanak-kanak riang nie lebih menarik perhatian. Kah kah.

Mari layankan.





"Tumm pase ayer.. yu mush gurayeee "


Talak guna punya anak buah-buahan. Wey, Shawl aku tuh. Lingkup habih laaa...





Mereka memang begini. Akan mereng di setiap ketika. Haha.




Nie macam muka penjenayah taliban paling di kehendaki.




Kat rumah budget samseng. Pi sekolah aset kena buli. Kah kah kah.. Lepas tu, Ibu dia lupa bagi duit poket pegi sekolah pun boleh nangis. Nangis teresak-esak bitau kat pakwad, suruh pakgad talipon ibu.. Kah Kah Kah..




Spek itu?? Macam kenai saja.. Hadoii...



Wajah sebenar si Pemakai shawl itu. Aik. Henpon aku? Patot la bateri aset habih. Budak nie dok main game rupanyaaaa. Memang tahap wajib lempang nie.




4 comments:

Rossnie said...

hahahaha..igt pompuan td..btw..ank buah u mmg kiut la..:P

mOOn said...

kan.. kiut macam i kan.. hik hik..

S.U.R.I.A. said...

lempang jahh!!kelakor2

mOOn said...

meh la sini, bleh la memeriahkan lagi sesi lempang2 nie.. hahaha..