❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, November 13, 2010

Menghitung hari...


Kenapa besok bukan hari ISNIN.

Kenapa besok kena jadi hari Ahad.

Tak boleh ka, lepas Sabtu, Isnin.

Uwaaaaaaa.....

Cepat laaaaaaaaaaaa.

Saya dah letih bersakit-sakit dahulu mencabut gigi kemudian.

Saya dah letih makan ubat tahan saket urat mak saya.

Kesian Che Sayang. Habis ubat urat dia. =)

Saya nak mencabut sekarang jugak.









PdanS: P untuk pipi. Dan S untuk Saya. S jugak untuk SLIM. Jadi bila di sebut secara beriringan, jadi... PIPI SAYA SLIM... lalalala.

4 comments:

pencari kedamaian said...

cabut sendiri je la...hehehe

mOOn said...

guna playar.. bleh.. haha..

ayarasmin said...

sabau yer.
dugaan tuhan tuh.ada la tuh nak dapat apa2.

mOOn said...

nak dapat?????... SUAMI kee??? Yeay!!! hahaha