❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, November 28, 2010

Hari-hari indah bersama Incik Pedagogi ku sayang.

Mensetadi secara membaca, memahami dan menghafal, kemudian membaca, memahami dan menghafal, lepas tu membaca, memahami dan menghafal lagi, membuatkan saya menjadi Uweckkkkk. Mau jugak aku muntah kejap lagi. Serius weh.

Jadi untuk tidak mengakibatkan saya muntah tapi dalam perut tak dak baby 2 bulan 9 hari tanpa ada lelaki yang mahu bertanggungjawab, mari kita bersuka ria sekejap dengan mengupdate blog. Oww-Yeay!!

Esok saya exam PEDAGOGI. Bukan subject cara membedahan gigi ya. "Peda" bermaksud kanak-kanak. Dan "Gogi" mengajar. Jadi Pedagogi ialah kajian mengenai pengajaran. [Yeay! dapat 2 markah!]

Esok jugak paper untuk kali ke2. Jadi, hari ini kena tingkatkan lagi semangat setadi. Tapi setiap kali cuba untuk tingkatkan mesti sintem-sintem stim mata layu dan kuyu akan mengsibuk. Busy body betoi la.

Bila dah mengantuk, kita harus tidur. Tapi bila badan sudah di golek-golek di atas katil, selimut sudah si selubung satu badan, mata mesti gedik tak nak lena. Cisss. Konspirasi apakah ini.

Jadi, sebagai langkah yang lebih berkesan untuk menghilangkan bau-bau mengantuk itu, mari kita mengsnap gambar-gambar yang cumel. Yeay!!!





Hai. Nama saya stapler. Kamu boleh panggil saya STEP. Saya tinggal di Taman Parit Raja.




Ya ya. Saya tahu saya comel. Walaupun saya comel, tapi saya single. Tuan saya tak bagi saya becinta. Dia cakap kalau saya becinta saya jadi lalai. Tak buat kerja dia. Tak tolong dia stapler kertas dah.Hurm.




Tapi, Tuan saja cakap jugak, kalau saya buat kerja besungguh-sungguh dia akan bagi pakwe kacak kat saye. Yeay! Mulai hari nie saye nak buat keje betul-betul. Saya sayang Tuan saye. Kamu pun mesti sayang tuan saya jugak tau.


[BERSAMBUNG]




Pen? Okeh. Untuk tulis
Cekelat? Okeh. Untuk ilangkan mengantuk
Stepler? Okeh. Untuk kepit kertas
Ubat? Hurm. Untuk gugurkan kandungan 2 bulan 9 hari.




Pemandangan indah di sisi kiri saya. Sangat sayang kepada tuan-tuan pemberi barang-barang comel ini. TQ. Kamu-kamu.




Rocky sungguh lazat. Saya cinta sama Rocky.




Stress? I loike!!




Hey, nak tahu tak. Langit kat sini semakin gelap walaupun jam di dinding dengan riak menunjukkan pukul 2.40 Petang. Kemudian tiba-tiba jugak hujan turun dari langit. Lalu iIklim menjadi sejuk. Errr..


Hidup jadi lagi kusut. Semakin konflik diri. Tidur atau belajar. Lena atau study. Kawen atau membujang. Erk. Tiba-tiba.


Wow wow. Hujan lagi lebat wow. Bunyi jadi semakin bising. Erk. Mesti konsentrasi pembelajaran akan lebih terganggu jika saya terus belajar. Ya, saya yakin dengan hipotesis ini.


Okeh. Rumusan sudah di buat. Tata dan GUD NITE.










PdanS: Saya nak balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kampungggg... SANGAT SANGAT

5 comments:

S.U.R.I.A. said...

studyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

mOOn said...

baheklahhhhh bundaaaaaa....

Misz Eisya said...

gud luck wit ur study ^^

mOOn said...

Tq yunk...

elza said...

baju buku tu..............