❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Menulis blog hanya untuk suka-suka. Menulis tentang kehidupan sehariannya yang sangat peribadi dengan harapan tiada siapa yang membaca. Baginya "Blog ku diari ku". Kadang-kadang suka memberi pandangan dan berkongsi sesuatu supaya Si Pembaca mendapat manfaat dan beliau beroleh ganjaran. Ditulis dengan hati, jadi, apa yang anda baca, itulah yang hatinya sedang katakan. Tiada paksaan untuk membaca, mengikuti mahupun mengStalk blog ini. Terima kasih kerana sudi bukak dan baca kisah hidup beliau.



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 27, 2010

Jangan GODA saya okeh.




Hey kamu..




Photobucket

Kenapa perlu sangat comel ha!




Photobucket

Kamu tahu tak, kecomelan kamu mampu menggoda saya.





Photobucket


Dah la saya tak kawen lagi.







Photobucket

Kang saya angau ke kamu begemana??






Photobucket

owh.. TIDAKKKKK....





Photobucket



Kamu yang comel..

Lepas nie,

Jangan buat muka comel-comel macam nie lagi yer..








PdanS : SUMPAH sedap weh. Cepat pergi try kat BIG APPLE. Kalau la kesedapan nie boleh di samakan dengan peperiksaan SPM, saya bagi 17 "A1".... Kalau sama dengan CGPA saya bagi 4 flat dan berflat-flat !!!... Lagi, kalau sama dengan lelaki paling kacak saya bagi ZAHIRIL ADZIM!! Ya ZAHIRIL ADZIM, memang kacak gila, cool plak tuh... hik hik.. Cepat pergi google !!



No comments: